Si t'agraden les tapes, Castelldefels t'ofereix 46 per triar i remenar
Organitzada pel Gremi d’Hostaleria de Castelldefels, la 19a Ruta de la Tapa torna a la ciutat del 24 d’abril al 25 de maig
La iniciativa proposa 46 tapes (de bars i restaurants de la ciutat) a 5 euros per tapa, beguda inclosa
La Ruta de la Tapa de Castelldefels torna un any més, i ja en són 19, en aquesta ocasió del 24 d’abril al 25 de maig. Organitzada pel Gremi d’Hostaleria de Castelldefels i Baix Llobregat, compta amb un total de 46 tapes de qualitat de bars i restaurants de Castelldefels, a un preu únic de 5 euros, amb beguda inclosa (copa de vi, cervesa, aigua o refresc), i amb la possibilitat d’entrar en un sorteig i de votar pel millor plat.
Com funciona la Ruta de la Tapa i el seu passaport?
Els establiments participants estan distribuint entre la seva clientela i les persones que ho desitgin el passaport que informa de quines són les 46 tapes i els 46 establiments que prenen part en la promoció. Cadascun d'ells, en consumir la seva tapa, estampa el seu segell en el passaport, cosa que permet al seu posseïdor participar en el sorteig final.
El passaport també es pot aconseguir a les oficines del Gremi, al carrer Pintor Serrasanta, 4, de dilluns a divendres, de 9.30 a 13 hores. El telèfon és el 93 665 37 54.
Amb el Passaport es poden provar tantes tapes com es vulgui (el límit és una al dia a cada establiment). Un cop finalitzada la campanya, per poder participar en els sortejos és imprescindible que el Passaport tingui, com a mínim, el segell del 50% dels establiments participants (un mínim de 23 establiments).
El termini de lliurament del passaport segellat, que s'ha de dipositar a l'urna de les oficines del gremi, finalitza el divendres 30 de maig de 2025. La persona guanyadora serà informada per telèfon i per mail.
☝️ Què ofereix la 19a Ruta de la Tapa?
Els 46 establiments participants posen sobre la taula una oferta molt extensa de plats i platets, amb propostes dolces, salades, exòtiques, tradicionals, en definitiva, una mica de tot.
Hi trobem des d’un pastís de crema catalana i xocolata; pulled pork; bao de papada; caneló de fideuà; montadito de ternera; mollete de picaña; tartar de tonyina; croissant de vaca; i un llarguíssim etcètera.
???? Què es pot guanyar?
A més d'assaborir les excel·lents tapes que han elaborat els establiments participants, tota aquella persona que lliuri el Passaport de la Ruta de la Tapa amb el 50% dels establiments participants segellats a les oficines del Gremi entrarà en el sorteig d’una targeta regal de 200 € per gastar als establiments participants.