FREIXENET VA SER LA MARCA VINÍCOLA MÉS VENUDA A LA CAMPANYA DE NADAL

Freixenet reforça la seva posició de lideratge per Nadal en el sector vinícola com la marca de referència per als consumidors pel que fa als escumosos. Segons dades de la firma cavista, aquest any la marca sadurninenca ha estat la que més ampolles ha venut a l’estat espanyol, on ha assolit una quota de mercat del 17,8% pel que fa al volum, i un 17,4% en relació amb el valor. Les xifres s’extreuen d’un estudi fet per la consultora IRI en el període comprès entre el 3 de desembre de 2018 i el 6 de gener del 2019.
 
Tal com han reflectit des del celler, aquestes dades suposen per a la marca una millora d’un punt respecte de l’any passat pel que fa a la xifra de volum, i un 0,6% si es fa referència al valor.
 
Des de Freixenet han atribuït la bona evolució dels seus productes tant a la bona progressió dels caves més venuts de la companyia -el Carta Nevada, per exemple, que ha crescut un 7,1% en volum aquesta campanya de Nadal-, com dels caves de gamma superior (entre els quals hi ha el Brut Nature Reserva, Brut Barroco o Meritum), amb creixements de vendes de dos dígits. La pujada de vendes de l’Elyssia, un dels caves que integra la col·lecció Cuvées de Prestige, així com la bona acollida que ha tingut l’escumós italià Freixenet Prosecco són les altres claus que explicarien la pujada de les vendes.
 
El Prosecco Freixenet és l’aposta que el celler va fer la passada tardor per seduir els mercats de tot el món i arribar a nous públics, així com per atraure els consumidors més joves i els Millennials amb l’objectiu d’introduir-los en el món dels escumosos.
 
Freixenet és la marca principal del Grup Freixenet, a l’accionariat del qual es va incorporar l’any passat Henkell Gruppe.