Dimiteix el secretari general de la FEGP, Isidre Also, i part de l'equip tècnic després del canvi de presidència

Els tres treballadors de la Federació Empresarial del Gran Penedès ha presentat la seva 'baixa voluntària i de manera immediata'

Aquest divendres al matí, el gerent de la Federació Empresarial del Gran Penedès, Isidre Also, ha presentat la seva baixa voluntària de l'entitat. De fet, Also i dues treballadores més de l'equip tècnic de la patronal han plegat en bloc, tot just coincidint amb l'inici de la Fira de Novembre de Vilanova i la Geltrú i només un més després de la renovació de la presidència de l'entitat, que ara dirigeix Neus Lloveras.

En un comunicat que ha fet arribar als socis de l'entitat i col·laboradors que des d'avui estan desvinculats laboralment de l'entitat "en forma de baixa voluntària i de manera immediata": "Hem expressat el nostre agraïment a l'entitat i a totes les persones que ens han fet costat durant tots aquests anys", han comunicat Isidre Also, Míriam Sánchez i Susanna Gómez, que consideren que amb el canvi de presidència s'inicia una nova etapa en l'entitat i que ells se senten responsables de l'etapa anterior, per això no encaixarien d'ara endavant.

Isidre Also ha estat el màxim responsable tècnic de la patronal local i un dels impulsors de la seva expansió pel territori penedesenc. Also era fins ara el secretari general de Federació Empresarial del Gran Penedès (FEGP) i és actualment conseller delegat de l'Agència de Desenvolupament NODE Garraf.