OLIPEN S. A. Olis del Penedès, col.labora amb el Gremi a la Festa del Xató de Vilafranca

Com ve fent des de fa algunes edicions, un cop més, col.labora desinteressadament en la Festa del Xató de Vilafranca

A principis del segle XX, la família Masens de Malgrat de Mar, van iniciar la comercialització dels olis "Quicu", que donat que hi havia diferents membres de la família que s'anomenaven Francesc, a un d'ells l'anomenaven "Quicu", i d'aquí va esdevenir el nom de la marca de l'oli, que comercialitzem juntament amb altres productes per tota la comarca.

Vista actual de l'empresa

Al llarg dels anys i després de passar tres generacions, els olis "Quicu" es van introduir a tota la comarca del Maresme i a la Costa Brava, principalment a la hostaleria, que era ja molt important. I sempre amb una premissa bàsica de màxima qualitat dels productes i serietat comercial.

L'any 1976, la família Masens, que tenia bones relacions personals i comercials amb altres socis de la zona del Penedès, van decidir crear al societat "Olis del Penedès SA (Olipen), i van traslladar l'empresa a Vilafranca del Penedès, en una nova planta i van fer una expansió més gran.

En l'actualitat Olis del Penedès SA (Olipen), és una empresa potent i moderna, amb tres línies de d'envasat automàtiques, i tots els sistemes de treball incorporats a les últimes tècniques. Gràcies a aquesta infrastructura ens permetem abarcar a tot el mercat de Catalunya amb mitjans propis i eficaços repartiments de productes, bàsicament destinats als mercats de distribució per la hostaleria, càterings, col·lectivitats i indústria alimentària.

La marca principal segueix sent "Quicu", amb tota la gamma dels olis d'oliva, gira-sol, grana, etc., però també hem incorporat la marca "Preimier" amb la varietat d'oli d'oliva verge extre i dels diferents tipus de vinagre.

Amb la marca "Quicu" també comercialitzem vinagre, que actualment, estem ampliant amb una nova fàbrica de producció i envasat.

I com sempre la nostra empresa te dos objectius principals, que son, la màxima qüalitat dels productes i la serietat comercial.

Podeu trobar-los al Carrer del General Vallès, 7, 08720 Vilafranca del Penedès, Barcelona T 938 90 20 33