Pla de Formació 100% Subvencionat. Innovació en producte i comercialització amb experts del sector.

Des de fa uns anys amb l’Escola d’Enoturisme participem de la formació contínua 100% subvencionada que gestiona el Consorci de la Formació Contínua de Catalunya, en diferents moments empreses del territori han pogut participar de diferents formacions. Aquest 2020/21 varem proposar de portar a terme una proposta posant sobre tot el focus i l‘èmfasi en la venda i la comercialització de nous productes, conjuntament amb l’escenari de reactivació on l'objectiu serà apropar a les empreses mitjanes i petites com poder participar dels fons per a la recuperació.  Hi ha previstes diferents accions però ara us volem fer arribar les més immediates.

 

Poden participar treballadors en actiu, autònoms, persones que estiguin en ERTE i ERO de manera preferent. Cada curs té una reserva de places per a treballadors/es desocupats/des, consultar la disponibilitat.

 

La proposta que us presentem està pensada perquè si és del vostre interès es pugui fer un curs a continuació de l’altre i així poder fer tot el recorregut de la mà dels experts. Des de la creació d’un producte a planificar la seva comercialització. També es poden cursar de manera independent.

 

Desenvolupament de productes turístics.

Calendari: Febrer 16, 23. Març 2, 9, 16, 23. Abril 7.

Horari: 9:30 a 14:00h

Modalitat: Aula Virtual.

Metodologia. Exposició dels docents, propostes de tasques, aplicació i seguiment de les mateixes.

 

Docents:

Eric Enguita. CEO d’Art Cava.

Xavier Domenech. Expert en eines de gammifació aplicades al sector turístic.

 

Objectius

 

  •          Crear d’un nou producte aplicant eines de gammificació per permetre innovar en disseny de producte i en eines de MK  i quantificar elements del desenvolupament sense haver de fer la despesa.
  •         Ser capaç de crear productes i/o serveis turístics atenent a les característiques territorials i variables socioeconòmiques.

 

La darrera sessió es presentaran  els Prototips de productes creats. El darrer a la presentació de projectes també assistirà en David Esteller, per conèixer i donar continuïtat a la comercialització dels productes en el cas que algun alumne faci els dos cursos.

 

Més informació i inscripció

Comercialització de producte turístic

Calendari: Abril 14, 21, 28 Maig 5 i 12.

Horari: De 9:30 a 13:30h

Modalitat: Aula Virtual.

Metodologia. Exposició docent, propostes de tasques, aplicació i seguiment de les mateixes.

 

Docent: David Esteller.

Consultor turístic i enoturístic des del 2012 en estratègies per al desenvolupament i comercialització de destinacions i productes turístics. CEO de Tourislab.

 

Objectius

  • Disseny de valor de l’oferta enoturística per a la seva comercialització (branding, relat, experiències memorables…)
  • Disseny d’estratègies de micro-segmentació per a la comercialització l'oferta a visitor persona
  • Innovació amb les tècniques de màrqueting per a la comercialització de l’oferta a diferents canals B2B, B2C… (inboung, automation, CRM's…)

 

Més informació i inscripció