LES DONES D'EMPRESA HA TORNAT A TROBAR-SE PER CELEBRAR UNA JORNADA MÉS DEL "TENS CINC MINUTS?"

Ahir dijous 16 de setembre, es va celebrar l'acte "Tens cinc minuts?" organitzat per Dones d'Empresa.

L'acte es va celebrar a Sant Sadurní d'Anoia, concretament a la Fonda Neus, on les ponents i assistents van tenir l'opció de prendre una copa de caava i dinar abans de començar l'acte. A les 15h30 començaven les ponències de les cinc empresàries de la jornada: Núria Carbó, anfitriona i ponent representant de la Fonda Neus, Raquel Pallach d'Agbar, Carlota Alejandre de CA Comunicación, Eva Santos de Cosmonou Cosmètics i Assumpció Carbonell d'Ibisum Law.

Amb totes les mesures de seguretat pertinents, l'acte es va celebrar satisfactòriament i amb la mirada posada en el Congrés de Dones d'Empresa que se celebrarà el 22 d'octubre d'aquest any.