La Federació Empresarial del Gran Penedès i el Consorci de Promoció Turística del Penedès s'uneixen per col·laborar en l'àmbit del turisme

La Federació Empresarial del Gran Penedès i el Consorci de Promoció Turística del Penedès signen un conveni de col·laboració que serà el primer engranatge cap a un seguit d’accions conjuntes destinades a millorar la divulgació i el foment del turisme mitjançant la gestió, la promoció i el desenvolupament de les activitats que puguin beneficiar la qualitat i la quantitat de l’oferta turística.

Aquest acord implicarà una millora en la promoció i en l’aplicació de polítiques turístiques coordinades, en la projecció i el desenvolupament de programes i activitats d’interès turístic, i el potenciament del sector en aspectes relacionats amb l’allotjament, els serveis complementaris, la restauració i els recursos i atractius del territori.

La assignatura del conveni, que anirà a càrrec de la Neus Lloveras, presidenta de la Federació Empresarial del Gran Penedès i del senyor Ramón Riera Bruch, President del Consorci de Promoció Turística del Penedès, suposarà l’inici d’una col·laboració que tindrà vigència fins al 31 de desembre de 2023. Tanmateix, en qualsevol moment abans de la seva finalització, les dues entitats podran acordar, unànimement, la seva pròrroga per a un període de fins a quatre anys o bé la seva extinció.

Amb la firma d’aquest conveni s’assoleix una de les demandes més sol·licitades des de la sectorial de Turisme i Viticultura de la Federació Empresarial del Gran Penedès, que lluita per recuperar el sector als territoris de l’Alt Penedès, Baix Penedès i Garraf.

Així doncs, s’inicia la primera col·laboració entre la Federació Empresarial del Gran Penedès i el Consorci de Promoció Turística del Penedès. Ambdues entitats destaquen la satisfacció per arribar a acords com aquest.