La Diputació de Barcelona, present a la World Travel Market

La Diputació de Barcelona, a través de la seva marca turística Barcelona és molt més, participarà del 7 al 9 de novembre a la World Travel Market de Londres per donar a conèixer l’oferta turística de les comarques de Barcelona.

En concret, hi serà present amb la marca Costa Barcelona sota el paraigües de l’Agència Catalana de Turisme en l’estand de Catalunya. Turisme de la Diputació de Barcelona vol fer promoció de la Destinació Barcelona i millorar el seu posicionament en el mercat britànic, ja que és un mercat estratègic de mitja distància i, per tant, prioritari per a la promoció turística.

La World Travel Market, dirigida a  als agents i professionals del sector, és una de les fires del sector turístic de l’àmbit professional més importants de la indústria turística a nivell internacional.

Aquesta acció respon als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) número 8 "Treball digne i creixement econòmic". Els 17 ODS van ser proclamats per l’Assemblea General de Nacions Unides el 25 de setembre de 2015 i formen part de l’agenda global per a 2030. La Diputació de Barcelona n’assumeix el compliment i desplega la seva acció de suport als governs locals de la província d’acord amb aquests ODS.