2es Jornades d'Economia del Garraf i l'Alt Penedès

Les jornades ‘Els reptes energètics al Garraf i l’Alt Penedès’ posen de manifest la necessitat de pensar estratègies més enllà dels municipis.

Les 2es Jornades d’Economia del Garraf i l’Alt Penedès, celebrades aquesta setmana a Sant Pere de Ribes, han proposat un programa de ponències i debats per explorar les assignatures pendents pel que fa a transició i eficiència energètiques i per accentuar els reptes de les dues comarques en aquestes matèries.

En la seva intervenció, el regidor d’Hisenda, Serveis Centrals i Projectes Estratègics de l’Ajuntament de Vilafranca, Aureli Ruiz, explicava que cal afrontar el debat sobre el model energètic anant més enllà dels municipis i pensant en global en el territori Penedès Garraf.

El grup organitzador de les jornades el conformen les Cambres de l’Alt Penedès i el Garraf, la Federació Empresarial del Gran Penedès i l’Agència de Desenvolupament NODE Garraf, de la mà de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes.