El nou vi negre jove de Coop-era, amb etiqueta i packaging dissenyat per l'Escola Arsenal, es presenta a l'Escola d'Enoturisme de Catalunya

El projecte Coop-era de la cooperativa ACTUA ha presentat el seu vi negre jove en un acte celebrat a l’Escola d’Enoturisme de Catalunya, en una jornada amb implicació del talent jove i la col·laboració entre sectors diversos.

L’esdeveniment va servir per donar a conèixer aquest nou producte elaborat per Ivà Gallego amb raïm de la varietat Merlot procedent d’una vinya de Sant Pau d’Ordal, així com el projecte de Coop-era, que treballa pel relleu agrari i la inserció de col·lectius vulnerables mitjançant una gestió integral i sostenible de terres agrícoles, dins el marc de l’economia social i solidària.

L’etiqueta del vi i el packaging d’un lot de productes pels 5é aniversari del projecte, han estat dissenyats per l’alumnat del Grau Superior de Gràfica Impresa de l’Escola d’Art i Disseny Arsenal. Així mateix, l’alumnat del Grau Superior de Turisme de l’Escola d’Enoturisme de Catalunya ha tingut un paper clau en la gestió i organització de l’acte, des dels preparatius fins a l’atenció als assistents.

La jornada ha comptat amb les intervencions de la regidora d’Educació, Gemma Romeu, i de la directora de l’Institut Municipal de Formació, Ester Garcia. Ambdós centres formatius implicats, l’Escola Arsenal i l’Escola d’Enoturisme, formen part d’aquest institut, mostrant un cop més el valor de la connexió entre formació, territori i economia social.