Nova tongada de formacions oficials del WSET impartides per Wine Courses Barcelona a partir de la tardor

A partir d'aquest octubre, l'Escola d'Enoturisme de Catalunya acollirà una nova edició dels nivells 1 i 2 del WSET, organitzats per Wine Courses Barcelona.

  • NIVELL 1: 15 de novembre de 9:30 a 17:30h.
  • NIVELL 2: 4, 11, 18, 25 de 9 a 13:30 i 30 d'octubre de 17 a 18:30h.

Aquest programa formatiu comptarà amb el sommelier Ricardo Herrera com a docent. Herrera està titulat amb el DipWSET i és estudiant del màxim nivell MW, a més, ja és professor habitual de l’Escola d’Enoturisme al curs de Sommelier Professional i la formació contínua.

Les formacions s'oferiran en modalitat oberta perquè qualsevol persona interessada les pugui cursar amb Wine Courses Barcelona dins l'Escola d'Enoturisme Catalunya. Paral·lelament, s'està treballant per integrar-les dins dels estudis de sommelieria de l'escola, això permetria, segons Gerard Domingo, el director de l’Escola d’Enoturisme “donar més valor al perfil professional que està estudiant el cicle formatiu o el certificat de professionalitat de sommeleria”.

Les inscripcions ja estan obertes i es poden realitzar a la pàgina web de Wine Courses Barcelona

A més, es valora la possibilitat d'incloure la formació del nivell 3 al futur proper, ampliant així les oportunitats de formació per als estudiants i professionals del sector.