Sílvia Cóppulo, al sopar de Dones d'Empresa

Sílvia Cóppulo serà una de les protagonistes del proper sopar anual de Dones d’Empresa. En el preàmbul, la reconeguda directora i presentadora de El divan, a Catalunya Ràdio i a TV3, farà una ponència sobre comunicació persuasiva i l’estratègia del diàleg.

En els propers dies Dones d’Empresa anunciarà el nom d’altres convidades que composaran el cartell d’una nit memorable, la del 15 de març, a l’hotel Le Méridien Ra Beach Hotel & Spa, al Vendrell. S’acaba d’obrir la inscripció i tot fa preveure que serà un esdeveniment amb molta participació d’empresàries i executives del Penedès i el Garraf.

Pel que fa als patrocinis, el segell Agrupació · Crédit Mutuel obre la llista de companyies que donaran suport a l'esdeveniment; entre elles, una constel·lació de gourmet sponsors, Avgvstvs Forvm, Pinord, Vallformosa i Vilarnau, i col·laboradors d'estil, com ho és Jardiland. Aquesta setmana es completarà