Presentació dels Plans Promocionals 2019-2020 de la D.O. Cava

El passat dijous 24 i divendres 25 de setembre, la seu del Consell Regulador va obrir les seves portes als equips de màrqueting i comunicació dels cellers que conformen la D.O. Cava per a explicar de primera ma els Plans Promocionals de l’últim trimestre de l’any fins a mitjans de 2020.

Aquesta, també va ser l’ocasió on el secretari general de la D.O. Cava, Alexandre Comellas, va presentar al nou equip de comunicació de la Denominació d’Origen. Encapçalat per l’experta en màrqueting, amb àmplia experiència en agències de comunicació internacionals i sector vitivinícola, Patricia Correia, i amb el suport de la periodista especialitzada en enologia, gastronomia i Social Media, Judith Manero.

La presentació de l’estratègia promocional va ser duta a terme a càrrec de la Directora de Comunicació. Durant la seva exposició, Correia va explicar la intensa estratègia de promoció i comunicació nacional i internacional, amb l’objectiu de donar a conèixer la qualitat del Cava i donar valor a aquest producte tant a professionals del sector com al consumidor final.

Les principals activitats d’aquest últim trimestre de 2019 es divideixen de forma estratègica a nivell Nacional, Europa, Japó i Estats Units, amb activitats, promocions i col·laboracions diverses.

  • Nacional: CavaTast, Cava Sound, De Vinos con Cava, Most Festival, Cocktail Boulevard, Final Mejor Sumiller Internacional en Cava, Host Basque Culinary Center, trobades amb premsa, col·laboració amb les activitats de la Confraria del Cava.
  • Europa: Cava Academy, Cava Discovery Week, Media Day, Cava Summit.
  • Japó: Cava Summit.
  • Estats Units: Great Match Nova York, Great Match Miami, SommCon San Diego, Media Day.