Aquest dimarts, l'Assemblea General de Socis de la FEGP ha designat Neus Lloveras com a presidenta de l'entitat pels propers quatre anys.

El Gremi va estar-hi representada a través de la seva Presidenta, Núria Carbó

La sessió assembleària ha tingut lloc a Finca Mas Solers, a Sant Pere de Ribes, i ha comptat amb l'assistència de prop de 300 representants d'empreses i professionals associats a la Federació Empresarial del Gran Penedès. L'alcaldessa de Sant Pere de Ribes, Abigail Garrido, ha donat la benvinguda als assistents.

La candidata Neus Lloveras ha assolit la majoria dels vots (71%) davant l'altre candidat, Martí Sistané, que es presentava per a la seva reelecció.

D'acord amb la normativa de l'entitat, la presidència haurà de constituir la nova Junta Directiva en el termini d'un mes.