ONZENA EDICIÓ DEL PROGRAMA "ACCELERA EL CREIXEMENT" PER IMPULSAR PIMES AMB UN ALT POTENCIAL DE CREIXEMENT

Accelera el Creixement és un programa promogut per la Diputació de Barcelona i PIMEC, on el Servei de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Vilafranca i el Servei de Desenvolupament i Ocupació del Consell Comarcal de l’Alt Penedès participen com a agents de referència per a les empreses del territori

L'objectiu és ajudar les empreses participants a impulsar el seu creixement mitjançant l’elaboració d’un pla de creixement operatiu i un assessorament personalitzat per part de consultors d’alt nivell. En aquesta edició, davant les dificultats a les quals s’han enfrontat les empreses en els darrers dos anys, el programa s’ha reorientat i adaptat per ajudar les PIMES a transformar els seus negocis d’acord a les noves circumstàncies; és a dir, a revisar l’estratègia de l’empresa amb experts i a treballar palanques clau (com són la transformació digital, les millores en la comercialització de productes i serveis, la internacionalització i l’organització empresarial, adaptades al nou context) per afrontar aquesta situació incerta, i també una nova palanca, la del finançament, per analitzar i reforçar l’estructura financera (que en la majoria de casos s’ha vist afectada).

El programa està adreçat a pimes amb 3 treballadors o més, que tinguin 5 o més anys de vida, amb la matriu o el centre de decisió a la província de Barcelona i que tinguin voluntat d'invertir en el seu creixement.

Les empreses interessades han de passar per un procés de selecció prèvia per figurar entre les 50 seleccionades per a aquest any 2022. En les deu edicions anteriors del programa, hi han participat amb èxit una trentena d’empreses penedesenques, que han crescut en facturació, volum d’exportacions o en plantilla, entre d’altres.

Per informar amb més detall sobre les característiques del programa Accelera el Creixement, es realitzaran dues sessions informatives en format telemàtic, el dijous 19 de maig, de 11 a 12 h, i el dimecres 25 de maig, de 16 a 17 h (formulari d'inscripció a les jornades informatives)

El termini per a la presentació de candidatures finalitza el dimarts 7 de juny. Més informació a:

Ajuntament de Vilafranca del Penedès - Servei de Promoció Econòmica - Pl. Àgora, 1 - Polígon industrial Domenys II – Vilafranca - Tel. 93 817 11 69 – promocioeconomica@vilafranca.cat

Consell Comarcal de l'Alt Penedès - Servei de Desenvolupament i Ocupació - C/ Hermenegild Clascar, 1-3 – Vilafranca - Tel. 93 890 00 00 - ext. 124 - procom@ccapenedes.cat

Vilafranca del Penedès, 6 de maig de 2022