Es convoquen eleccions a la presidència de la FEGP

La Junta Directiva de la Federació Empresarial del Gran Penedès ha aprovat el calendari electoral que haurà de finalitzar amb la designació del president o presidenta de l'entitat pels propers 4 anys. S'ha acordat també la composició del Comitè Electoral que acompanyarà el procés i vetllarà per l'estricte compliment dels estatuts i el reglament de règim intern.

L'actual president de la FEGP, Martí Sistané, ha proposat la convocatòria d'eleccions perquè d'aquesta manera es pugui donar per consolidat el procés d'integració de les dues entitats originàries, la UEP i l'ADEPG. Tot just s'acaba de complir el 2n aniversari d'aquest acoblament i el balanç s'ha qualificat del tot favorable.

El calendari electoral preveu un període de 30 dies -del 12 d'agost al 12 de setembre- per a la presentació de pre-candidatures. Prèvia aprovació, serà el Consell Consultiu de l'entitat qui haurà de validar i proclamar les candidatures que optaran a la presidència. Al final, l'Assemblea General de Socis, en sessió proposada per l'1 d'octubre, decidirà el nom de la persona que presidirà la FEGP fins al març de 2024.

Avui dia, la FEGP compta amb prop de 900 empreses associades i disposa de seus socials al Vendrell, Vilafranca del Penedès i Vilanova i la Geltrú. D'ençà la integració de les dues antigues organitzacions empresarials, la Federació s'ha erigit com l'entitat de referència al Gran Penedès en l'àmbit econòmic i empresarial.