FEGP · 7è Congrés de Dones d'Empresa

Benvolgut/da,

Us fem arribar informació sobre el 7è Congrés de Dones d'Empresa, que se celebrarà el pròxim divendres 22 d'octubre, a l'Edifici Neàpolis de Vilanova i la Geltrú.

El Congrés de Dones d’Empresa és un espai d’inspiració per a professionals, on Dones ens expliquen com han construït els seus somnis. On llueixen les claus de l’autolideratge en tots els aspectes de la vida per aconseguir fites. Com, quan, perquè, els factors que han afavorit l’èxit, els obstacles, el moment... de tot plegat i molt més, en primera persona, tindrem una trentena de ponents disposades a compartir la seva experiència. A les darreres edicions cada vegada hi ha un component més tecnològic i científic en les ponències, mons on el gènere masculí havia estat ominpresent, ara, cada dia més hi trobem més dones en càrrecs directius. És el resultat d’una part de la societat que no ha cregut en les limitacions de gènere.
Aquesta és la societat per la qual treballa Dones d’Empresa, un col·lectiu de dones que en els límits hi veu oportunitats, i en els obstacles més reptes, donant des del grup l’acompanyament i l’encoratjament per continuar assolint noves fites.
Dones d’Empresa compta des dels seus inicis amb el suport incondicional i diari de la Federació Empresarial del Gran Penedès (la FEGP).

PROGRAMA 7è CONGRÉS DE DONES D'EMPRESA

L'acte començarà a les 9h del matí amb l'obertura de portes i consistirà en un seguit de taules de debat en diferents àmbits, amb una conferència central a les 12h a càrrec de la Sra. Roser Xalabarder,  vicepresidenta tercera de la Cambra de Comerç de Barcelona i presidenta de l’ODEE. A continuació, us presentem l'horari de la jornada.

9h               Obertura de portes
9h30        Benvinguda institucional
10h             Taula: La innovació, el motor per afrontar el canvi
10h50       Taula: Corresponsabilitat, empres amb propòsit i normativa
11h30        Coffe Break amb La Granja, Vilanova Cafés i Fonda Neus
12h              Conferència Central
12h25        Taula: El futur de l’empresa comença ara!
13h15          Taller de com ajuden els colors a les emocions
13h35         Dinar Networking a càrrec d’Àpats d’Art
15h00        Taula: Net Mentora
15h50         Taula: Diari d’èxits, taula experiencial
17h00         Cloenda institucional
17h30          Copa de Cava amb caves Vilarnau

El preu d'inscripció per les sòcies de la Federació Empresarial és de 59€ i 64€ en el cas de les no sòcies. Esteu encara a temps de fer la vostra inscripció.

INSCRIPCIONS

PROGRAMA 7è CONGRÉS DE DONES D'EMPRESA

Per més informació, no dubteu en contactar-nos.
comunicacio@fegp.cat.