Arrenca la nova temporada 2023-2024 de la Ruta del Xató

Dilluns vinent 13 de novembre, donarem el tret de sortida a la 27a edició de la nova temporada al Vil·la Casals, Museu Pau Casals  on podrem degustar les receptes de xató de cadascuna de les poblacions de la Ruta, acompanyats dels magnífics vins de la Denominació d'Origen Penedès

Aquest acte és exclussiu per als mitjans de comunicació, xefs i propietaris de restaurants de la Ruta.
Si sou un mitjà de comunicació o un restaurant i voleu assistir a l'acte, podeu enviar email  a: rutadelxato@adnstudio.com

omptarem amb la presència de Kenneth Martínez, alcalde del Vendrell, Carme García, presidenta del Gremi d’Hostaleria del Baix Penedès i la presidenta de la Ruta del Xató i del Gremi Comarcal d'Hostaleria i Turisme de l'Alt Penedès, Núria Carbó, que presentaran a Enric Roca Albet, el nou ambaixador d'aquesta temporada.

L'ambaixador de la Ruta 2023-2024:Enric Roca Albet, destacat enòleg del Penedès.

La seva passió pel món del vi sorgir des de ben jove, i aquesta vocació va conduir-lo cap a una carrera en el camp de l’enologia.

Als anys 80, Enric va emprendre els seus estudis d’enologia a Falset, el Priorat, prestigiosa DO reconeguda arreu del món per la seva tradició vitivinícola i els seus excel·lents vins, i més tard a Madrid, on va ampliar coneixements i habilitats en aquest apassionant àmbit.

L’any 1992 es va vincular al projecte d' Avgvstvs Forvm, una prestigiosa empresa vinícola amb més de 30 anys d’ininterrompuda dedicació, ha estat una figura fonamental com a enòleg i responsable tècnic d’aquesta empresa pionera en la regió del Penedès.

Amb un excepcional equip de professionals al seu costat, l'Enric Roca Albet ha tingut un paper decisiu en la creació de reconeguts vins, que s’han guanyat una excel·lent reputació entre guies especialitzades, revistes de prestigi i experts del sector.

La seva biografia és la història d’un home apassionat pel vi, que ha convertit la seva passió en una exitosa i prestigiosa carrera professional, deixant un llegat durador en el món de la viticultura i la gastronomia.